משלוחים והחזרות
איסוף עצמי בחנות המותג (בתאום מראש) - חינם!
שליח עד הבית בתוספת 30₪.
בקנייה מעל 200ש"ח ועד 298 ש"ח עלות משלוח 20 ש"ח
בקנייה מעל 299 ש"ח שליח עד אליך הביתה - חינם!
1. אנחנו עושות כמיטב יכולתנו לספק לכן את המוצרים בזמן המהיר ביותר ועומדות לרשותכן. במקרה והמוצר אזל מהמלאי נעדכן אתכן בהקדם ונזכה את התשלום לאחר שיחה עמכן.
2. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת המוצרים שבחרה הלקוחה לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.
3. במשלוחים באמצעות שליחים יבוצע תאום מראש, טרם הבאת המוצר. החברה מתחייבת לארוז ולהוציא למשלוח את ההזמנות תוך ארבעה ימי עסקים . ההזמנות ישלחו באמצעות חברת שליחים אשר מספקת לרוב חלקי הארץ תוך שלושה ימי עסקים ועד 14 ימי עסקים. בזמני מבצעים מיוחדים, חגים וימי מכירה ייתכנו עיכובים במשלוח עמכן הסליחה.
4. במידה וכתובת המשלוח נמצאת בישובים אליהם חברת השליחים אינה מגיעה, ההזמנה תשלח אליך באמצעות דואר רשום.
6. החברה אינה יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השילוח השונות, אך נעמוד לרשותכם לסייע לפתור כל בעיה.
7. האפשרות להזמין מוצרים באתר מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של
חברת המשלוחים. החברה רשאית- אך לא מתחייבת - לספק את השירות גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. לכן גם אם הזמנה כזו התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא תהיה חייבת החברה לספקה.
8. מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על מוצרים שאזלו מהמלאי.
9. המוצרים שהוזמנו יסופקו לאחר שהושלם תהליך הרכישה, בתנאי שקליטת ההזמנה נעשתה בטווח זמני העסקה כפי שהם מוגדרים בדף המוצר המבוקש, בתנאי שבבעלות הלקוחה כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל, ובתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה.
10. ביטול עסקה על-ידי המשתמש; החלפת המוצרים שנרכשו באתר במוצר אחר או כנגד קבלת שובר זיכוי
המשתמש יהא רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן" או "החוק"), ככל שהן חלות ו/או יחולו על עסקת מכר מרחוק או לחילופין, ככל שבחר בכך, להחליף את המוצר שרכש כנגד מוצר חלופי שווה ערך או שובר זיכוי.
ביטול הזמנה על ידי משתמש לפני קבלת המוצרים אצל המשתמש:
כל עוד לא סופקו המוצרים שנרכשו במסגרת ההזמנה למשתמש ועד קבלתם, רשאי המשתמש לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בהודעה שתימסר בכל אחת מהדרכים הבאות, ושתכלול את שמו של המשתמש ומספר ההזמנה.:
shell.slw@gmail.com בהודעה בטלפון שמספרו - 054-5482402או במייל
בוטלה ההזמנה כאמור בסעיף זה, החברה תחזיר למשתמש את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה עבור המוצר שרכישתו בוטלה, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר שרכישתו בוטלה, או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם, בכפוף לקבוע בחוק הגנת הצרכן (להלן: "דמי ביטול"), באמצעות זיכוי כרטיס האשראי או חשבון הפייפל שבו בוצעה העסקה (במקרה של תשלום באשראי) ו/או באמצעות משלוח שובר מתנה למשתמש בסכום ששולם עבור המוצר שרכישתו בוטלה בניכוי דמי הביטול, בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה. ככל שהביטול בוצע עקב פגם במוצר שמבוקש לבטל את רכישתו, אי התאמה בין המוצר כאמור לבין הפרטים שנמסרו למשתמש בהתאם לחוק, אי אספקת המוצר כאמור במועד המוסכם או הפרה אחרת של החברה בעניין רכישת המוצר כאמור על ידי המשתמש (להלן: "אי התאמה"), אזי החברה לא תיגבה דמי ביטול כאמור.
11. ביטול העסקה לאחר קבלת המוצרים - במקרה של ביטול רכישת מוצר בגין אי התאמה, כהגדרתה לעיל, על ידי המשתמש ולאחר קבלתו אצל המשתמש - המשתמש יהא רשאי לבטל את עסקת רכישת המוצר בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר שמבוקש לבטל את רכישתו, או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה בהתאם לחוק, לפי המאוחר, בהודעה שיכולה להימסר בכל אחת מהדרכים המצוינות בסעיף 10 לעיל, שתכלול את שמו של המשתמש ומספר ההזמנה.
במידה והמשתמש הינו אדם עם מוגבלויות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם מונחים אלה בחוק), אזי על אף האמור בסעיפים , המשתמש רשאי לבטל את עסקת הרכישה בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ממועד מסירת המוצרים או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים בקשר עם העסקה שבוצעה, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין המשתמש. החברה תהא רשאית לדרוש מהמשתמש להציג תעודה מתאימה בהתאם להוראות החוק.
אין בהוראות סעיפים 10-11 לעיל כדי לגרוע מזכות החברה לתבוע את נזקיה מהמשתמש ככל שערך המוצר שרכישתו בוטלה פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
יש להחזיר את המוצר מבלי שנלבש, באריזתו אלינו . עם הגעת הפריט אלינו הלקוחה תזוכה במחיר הפריט אותו שילמה . ניתן בתיאום טלפוני לבצע איתנו החלפה של הפריט
לתיאום החלפה יש ליצור איתנו קשר ואנו נדאג לשלוח שליח לאיסוף החבילה - עלות השליח להחלפת פריט הינה 30ש"ח
054-5482402
כמו כן ניתן הלחזיר / להחליף הפריט אצלנו בסטודיו בשעות הבוקר בתיאום 054-5482402.
אנא הוסיפו בתוך האריזה את שמכם המלא כפי שנרשם בהזמנה והאם ברצונכם לבצע החזרה או החלפה.
עלות החזרת פריט עם שליח הינה 50ש"ח
במידה ותהיו מעוניינות בהחלפה עם שליח הלוך חזור העלות הינה 30ש"ח
* במבצעים 1*1 במידה ויוחזר אחד מהפריטים שנרכש במבצע יחוייב הפריט שנשאר אצל הלקוחה בהנחה של 30% אחוז
והלקוחה תזוכה בהפרש. אנא שימי לב לאחר שהמבצע הסתיים לא תוכל להתבצע החלפה בתנאי המבצע אלא על פי המחיר החדש, אלא אם הודעת לנו טלפונית או בכתב ברגע שקיבלת את ההזמנה, שברצונך לבצע החלפה ולמה את מעוניינית להחליף.
* במבצעי מתנות של פריט מתנה בקנייה, יחוייב עלות הפריט שניתן במתנה במידה ולא הוחזר.
12. בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות וכדומה ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של החברה לפי פרטי הקשר המפורטים - טלפון 054-5482402 או במייל shell.slw@gmail.com
13. מובהר בזאת כי הוראות חוק הגנת הצרכן, החלות והתקפות במועד ביצוע ההזמנה, הן ההוראות המחייבות והגוברות, אף אם בתקנון זה או באתר רשום אחרת. ככל שבהתאם לתקנון זה אין זכות לביטול עסקה, החלפה, החזר כספי או החזרת מוצרים ביחס למוצרים כלשהם, קביעה זו לא תחול במקרים שנקבעו לפי חוק.